Založ si blog

Organizovanosť vesmíru bez Dizajnera?

Veľkosť nášho vesmíru musí naozaj ohromiť poctivých pozorovateľov a to zároveň vzbudzuje ich bázeň z jeho nekonečnej veľkosti a usporiadanosti! A môžeme začať od nekonečne veľkého po nekonečne malé, od zoskupenia galaxií až po atómy, vesmír všade svedčí o vynikajúcej organizovanosti! Preto jeden vedecký časopis napísal: ‘Prekvapil nás poriadok! Naši kozmológovia a fyzici ustavične narážajú na nové, udivujúce aspekty poriadku vesmíru! Vždy sme to považovali za zázrak a aj teraz si dovoľujeme hovoriť o vesmíre ako o zázraku.’! A presne na túto usporiadanú štruktúru poukazuje aj výraz, ktorý sa v astronómii obyčajne používa na označenie vesmíru: ‘kozmos’. V slovníku tento výraz je definovaný ako harmonický a systematicky usporiadaný vesmír! Na základe týchto faktov jeden kozmonaut sa opýtal: ‘Mohla by to byť len náhoda? Mohlo sa stať, že akýsi zhluk voľne vznášajúcich útvarov len zhodou okolností sám od seba sa uviedol na tieto obežné dráhy? Nemôžem tomu veriť! Musí tu byť akási Moc, ktorá to všetko uviedla na obežné dráhy a ktorá ich naďalej na nich udržiava’!

Plytvanie ľudskou mysľou je hrozná vec!

29.05.2024

Nedávne útoky na prebiehajúce vyšetrovanie slovenských predstaviteľov už v súvislosti s pokusom o atentát na premiéra Slovenska, Roberta Fica z 15. mája mali dosiahnuť to, čo atentát nedokázal – zmraziť všetky rozumné, aj národné impulzy v Európe stojace v opozícii voči budúcnosti permanentných geopolitických vojen proti Rusku a Číne Nejde o to, že by Slovensko i [...]

Maďarsko chce koniec ekocentrizmu!

27.05.2024

V júnových voľbách do Európskeho parlamentu treba dosiahnuť zmenu v záujme farmárov, keďže bruselská poľnohospodárska politika už ohrozuje budúcnosť európskych farmárov a potravinovú bezpečnosť v EÚ, uviedol maďarský minister pôdohospodárstva Istvan Nagy!!

Budapešť nepodporí vojnu NATO proti RF!

26.05.2024

Maďarský premiér Viktor Orbán v rozhlasovej stanici Kossuth povedal, že Maďarsko sa nezúčastní žiadnej vojenskej misie NATO v susednej Ukrajine. Orbán povedal, že Brusel dnes robí vojenské plány s pracovnými skupinami pracujúcimi na spôsoboch, ako by sa NATO mohlo zúčastniť tejto vojny!

Recep Tayyip Erdogan

Erdogan po izraelských úderoch označil Netanjahua za psychopata a upíra živiaceho sa krvou

29.05.2024 16:14

Turecký prezident pripísal zodpovednosť za smrť 45 Palestínčanov aj európskym krajinám a Spojeným štátom.

parkovisko, parkovanie, nemocnica Antolská

Prokurátorka zastavila stíhanie zdravotníka obvineného z únosu a znásilnenia študentky

29.05.2024 16:00

Soninu DNA objavili na kľučke na sťahovanie okien v mužovom aute, na plachte v byte zdravotníka aj vo vani.

Podvod na dôchodcovi, Bandi

Roky vo väzení pre dvojicu z Mníška nad Hnilcom: Podvod na dôchodcovi, chceli mu vziať dom

29.05.2024 16:00

Šesť rokov a osem mesiacov nepodmienečne vymeral Okresný súd v Spišskej Novej Vsi Igorovi Bandimu z Mníška nad Hnilcom a šesť rokov jeho družke Lucii Bandyovej.

nehoda, D1, hasiči

Obvinili vodiča nákladného auta, ktoré na diaľnici narazilo do hasičov

29.05.2024 15:50

Rodinám obetí tragickej nehody na diaľnici D1 vyplatia po 50 000 eur, návrh schválila vláda.

Štatistiky blogu