Britská ríša dnes plne odhalená!

21. júna 2020, pskakal2, Biblia podivuhodný veda vzdelanie zázraky život zjavenia

V mojich posledných osobných štúdiach som pomaly, lenže s istotou dôkladne preskúmal prípad odstránenia Gougha Whitlama z rúk generálneho guvernéra Britskej kráľovnej Sira Johna Kerra počas temného dňa v novembri 1975, ktorý potom nesprávne formoval ďalších 45 rokov austrálskej histórie. Dnes by som sa chcel venovať ďalšej kapitole podobných príbehov, ktorých je ďaleko viac!

Veril som, ako mnohí iní o príbehu s názvom ‚Americká ríša‘. Ale v posledných desiatich rokoch výskumu sa táto viera trochu zmenila. Čím viac som sa pozeral na páky zhora nadol a ovplyvňovanie formovania minulých a aj súčasných sveta udalostí, ktoré zmenili históriu, ruka britskej spravodajskej služby ma neustále takmer fackovala do tváre takmer na každom kroku môjho štúdia až dodnes!

Kto ovládal riskantnú dokumentáciu agenta Steela, ktorá uviedla Russiagate do pohybu a takmer zvrhol USA prezidenta D. Trumpa? A čo inteligencia použitá na ospravedlnenie bombového útoku v Iraku? Čo potom povedať o stratégii Clash of Civilisation, ktorá sa používala na vyhodenie do povetria Blízkeho východu už v priebehu desaťročí? A prevzatie americkej zahraničnej politiky nad CFR?

Koho Kissinger vychvaľoval na seminári Chatham House 10. mája 1981 a koho informoval viac ako svoje vlastné ministerstvo v USA? Čo tak William Yandall Elliot, ktorý sám vyškolil generáciu neokonzervatívnych stratégov, ktorí potom prevzali vlajku po americkej zahraničnej politike po vražde JFK? A za nielen tými, ale mnohými inými intrigami v celosveovej politike stojí – Bristká Ríša!