Začiatok rozpadu Domu Windsora!

23. novembra 2019, pskakal2, Biblia budúcnosť história podivuhodný vzdelanie zázraky život zjavenia

 

Slová Andrewa, vojvodu z Yorku: ‘Za posledných niekoľko dní mi bolo jasné, že okolnosti týkajúce sa môjho bývalého spojenia s Jeffrey Epsteinom sa dnes už stali hlavným narušením aktivít mojej rodiny aj veľmi hodnotnej práce, ktorú robia v mnohých organizáciách a charitatívnych spolkoch, na ktoré som hrdý. A preto som požiadal od Jej Veličenstva, či sa môžem v blízkej budúcnosti vzdať mojich verejných povinností, a dostal som jej súhlas’.

Blížiace sa vyšetrovanie FBI donútilo Britskú kráľovnú aj jej budúceho kráľa Charlesa ‘vyhodiť’ vojvodu z Yorku Andrewa: ‘Jeho kráľovská kariéra skončila’! Buckinghamský palác sa údajne už teraz ‘pripravuje’ na predvolanie od FBI, ktorý považuje vojvodu z Yorku za ‘kľúčového svedka’ ohľadne predpokladanej sebevraždy pedofilného kriminálnika Jeffreyho Epsteina. Začiatok konca Domu Windsora a biblického kráľa severu je už tu!