Zázračné zjavenia tajomstiev života – 3

2. novembra 2018, pskakal2, Biblia podivuhodný Stvorenie veda zázraky život zjavenia

 

Najväčšie zjavenia tajomstiev života boli v spojitosti s učením Božieho syna, ktorý svojou vernosťou až do smrti v dokonalom ľudskom tele získal nesmrteľnosť a nebeské postavenie väčšie, ako mal do času, keď ako archanjel opustil nebesia a narodil sa ako dokonalý človek. Venoval celý svoj pozemský život svedčeniu o jedinaj pravde svojho nebeského Otca! Keď na poslednom súde pred Pilátom čelil otázke: ‘Tak teda si kráľ? Ježiš odpovedal: ‘Ty sám hovoríš, že som kráľ. Preto som sa narodil a preto som prišiel do sveta, aby som svedčil o pravde. Každý, kto je na strane pravdy, počúva môj hlas’! Mal Pilát záujem o jedinú pravdu? Keby bola jeho otázka úprimná, Ježiš by na ňu určite odpovedal. No Pilát to zrejme povedal len ako rečnícku otázku so skeptickým alebo cynickým podtónom. V podstate povedal: ‘Pravda? Čo je to? Nič také neexistuje’! Ani nečakal na odpoveď a odišiel z miestnosti. Tento jeho osobný postoj infikoval väčšinu ľudstva až dodnes a počujeme ho v nespočetných možných formách! To znamená, že tajomstvo jedinej pravdy sa vymyká spoznaniu väčšiny ľudstva.