Ako odvážní zvíťazia nad svetom!

26. júla 2018, pskakal2, Biblia evolúcia veda život

Je v skutku možné, aby niekto mohol zvíťaziť and svetom, do ktorého sa bez svoho príčinenia, z večnej neexistecie narodil? Nad svetom, ktorý drží všetkých svojich obyvateľov jedným alebo druhým spôsobom pod svojou skoro absolútnou kontrolou? A ak je to možné, kto to dokáže vysvetliť? A ako na to? 

Odpoveď, ktorá je a až do samého konca zostane pre veľkú väčšinu ľudstva tajomstvom, je zakotvená v inšpirovaných slovách najväčšieho muža, ktorý kedy žil! A predsa, na rozdiel od mnohých tajomstiev sveta, odpoveď je paradoxne dostupná všetkým obyvateľom sveta, ale existujú určité podmienky!

Jeden z jeho apoštolov to podal takýmito jednoduchými slovami: ‘Povedal som vám to, pre svet tajomstvo, aby ste mali prostredníctvom mňa pokoj. Vo svete budete mať neustále súženie, ale buďte odvážní! Ja som zvíťazil nad svetom a vy to tiež môžete dokázať s mojou pomocou’!

Napriek tomu, že teória vývoja, v rozpore s preukazáteľnymi dôkazmi, ktorá zachvátila svet už od 19. storočia! Aj keď veril v Boha a je rímskokatolík, predsa len ako vedec, profesor biochémie na Lehigskej univerzite v Spojených štátoch, na otázku, že prečo sám verí v Boha, takto odvážne odpovedal:

Závery, že život svedčí o stvorení, mnohých ľudí znervózňujú. Mňa však  vždy učili, že veda sa má držať dôkazov, bez ohľadu na to, kam vedú. Brániť sa záveru, ku ktorému tak jasne smerujú dôkazy, len pre nepríjemné filizofické dôsledky je podľa môjho názoru prejavom nedostatku odvahy„!